چه کنم جز غم عشقت نوری نیست مفحل ما را
در شبستان خیال عکس وصال تو درخشید
بر دل زنگ زده ی ما رنگ زیبای تو بپاشید
نور عشق تو ز هر گوشه به قلبم جاری است
شربت عشق وصالت ز لب لعل تو جاری است
کاش می شد ز شراره عشق تو روشن کنم شمع وجود را
تا بسوزم بی تو هر چه هست و هر چه بود را
بربام دل من...ما را در سایت بربام دل من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53